۲ بهمن ۱۴۰۰

برگزاری مراسم افتتاحیه «نمایشگاه مجازی کتاب تهران»

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این مراسم امروز دوم بهمن‌ماه۱۴۰۰، به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.

در این مراسم یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، رمضانعلی سبحانی‌فر (معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران)، حجت‌الله صیدی (مدیرعامل بانک صادرات ایران)، معاونان و مدیران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و جمعی از مدیران و فعالان حوزه نشر حضور خواهند داشت.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی یکشنبه _سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰_ خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

بر اساس این خبر، همچنین سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه _بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰_ باز شد و مخاطبان می‌توانند پس از ثبت نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.


ایمنا

نظرات

نظر خود را بنویسید: