۲۶ فروردین ۱۳۹۸

کتاب‌های حبس شده در نمایشگاه کتاب آزاد می‌شوند!

هم‌زمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با همکاری کمیته علمی و فرهنگی نمایشگاه کتاب امکانی با نام گالری کتاب فراهم آورده تا کتاب‌های حبس شده ناشران که تاکنون راهی برای انتشار بر خود هموار ندیده‌اند، به نمایش در آمده و در صورت تمایل ناشران با عقد قرار دادی تازه منتشر شوند.

 

گالری کتاب فرصتی برای دیدن آثاری که به هر دلیل از چرخه نشر کنار گذاشته یا به چرخه تولید نرسیده، فراهم کرده است که برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود.

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که رسالت ایجاد و برگزاری گالری کتاب برای اولین بار در کشور هم زمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را برای خود قائل هستند این بخش تازه را در در بخش فعالیت‌های علمی و فرهنگی سی و دو مین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برپا می‌کنند.

نسخه‌های کتاب‌های چاپ شده یا آماده چاپ که تا کنون به چاپ نرسیده‌اند به صورت نسخۀ دیجیتال در این محل به نمایش در خواهد آمد و ناشران می‌توانند به بررسی این آثار بپردازند.

در محل گالری کتاب و نیز پس از اتمام نمایشگاه امکان مذاکره و عقد قرارداد بین خریدار و فروشنده در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان فراهم است.

این خبر می‌افزاید ثبت نام از ناشران علاقمند به واگذاری آثار خود در دبیرخانه انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان در حال حاضر آغاز شده است.


نظرات

نظر خود را بنویسید: