۲۵ آبان ۱۳۹۸

اختتامیه‌ دومین دوره‌ جشنواره‌ ملی «کتاب مجازی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از ستاد خبری بیست‌وهفتمین هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی، دومین دوره جشنواره ملی «کتاب مجازی» با محورهای اقتصاد کتاب مجازی با تاکید بر کسب و کارهای نوپا، فرهنگ کتاب مجازی و کنشگران فرهنگی، فناوری‌های نوین و صنایع خلاق، پژوهش کتاب مجازی، بخش ویژه‌ی مردمی (مهارتی)، روایتگری دیجیتال کتاب (storytelling) و تصویرگری کتاب مجازی (cover art) برگزار می‌شود.
 
دومین دوره‌ جشنواره‌ ملی «کتاب مجازی» با عنوان جشنواره‌ «صفحه خیال»، با رویکردی جدید و با نگاهی جامع به تمامی حوزه‌ها و مسائل درباره کتاب در فضای مجازی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، فناوری و مردمی خواهد پرداخت تا بتواند زیربنای تحولی عظیم را در این حوزه فراهم نماید که در سال‌های آینده منشأ تأثیرات گران‌بهایی در جامعه‌ ایرانی خواهد بود.

آیین اختتامیه‌ دومین دوره‌ جشنواره ملی کتاب مجازی با عنوان «صفحه خیال» چهارشنبه (۲۹ آبان) از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ همزمان با هفتمین روز هفته کتاب در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
بیست‌و‌هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳  آبان‌ماه در سراسر کشور آغاز شده است و تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه دارد.

ایبنا

نظرات

نظر خود را بنویسید: